torsdag 29 december 2011

Torsdag och grått

Ja vart tog snön vägen? varmt ute och det ser ut som om det har regnat i natt. Igår hade vi en jobbig kväll... Anton måste ha haft ont för han ville bara amma. Efter 5 timmars ammning!! Så somnade han äntligen....

Alicia sov också dåligt. Var uppe 3ggr på kvällen (brukar aldrig hända) Så min och Patriks kväll försvann!

Idag ska vi röja lite här hemma. Blir så skitigt när vi alla är hemma om dagarna. Patrik har semester hela denna vecka men det känns som om veckan bara har försvunnit. Igår hämtade jag Meja på dagis sen åkte vi allihop till leklandet. Tjejerna hade hur kul som helst.

vid 16 tiden kom Matrina över och vi åt middag allihopa. Tjejerna var extremt trötta så det blev lite gnäll och lite små tjafs... men inte så konstigt då de var så så trötta. När Patrik körde hem Martina och Meja så somnade Alicia i soffan.

Idag ska vi som sagt röja. Sen måste jag handla lite och slå in lite julklappar. Tycker att vi har köpt bra sådana. Nu är jag mer än pank. Fick ju nyligen pengarna och nu har jag 1000kr kvar till nästa utbetalning som är om ÖVER 20 DAGAR!!!! Hur ska detta gå?

Beställde iaf några plagg på polarn och pyrets hemsida på rean och det är redan betalat så det är skönt!! Om någon känner sig rik så får de mer än gärna ge mig lite pengar eller bjuda mig på en lunch haha

Inga kommentarer: