söndag 4 december 2011

Söndag och andra advent

Julpyntet är fortfarande borta så jag måste köpsa nytt. Så ingen adventsstake här inte. Idag har vi städat och sen kom Patriks syrra förbi med familj. Fick jätte fina kläder och i stl. 68 jippi. Inget otacksammt men vi har så mycket i stl. 62 men nästan inget i större storlekar....

Alicia ska på dsgis i morgon och jag hoppas på lite mer sömn i natt men som en vän skrev till mig. Förvänta dig det värsta och bli glatt överrskad om du får sömn än att förvänta sig en bra natt och inte få sova för det bryter ner än....

Jag börjar också känna mig lite förkyld. Får se om det bryter ut eller ej.

Ush har då taskig ekonomi nu också! Efter alla räkningar (jag har ju bara min telefon, facket och maten) så har jag 2000kr kvar och det ska räcka till bensin, julklappar och present (och gärna något till mig med!) men maten ska jag jobba på måste gå att få räkning på under 6000-6500kr. Med alla blöjor blir det dyrt. En förpackning har gått på ca 3-4 dagar. Anton bajsar så mycket.


Inga kommentarer: