onsdag 28 december 2011

Julen i en massa bilder

Tomten var även lite läskig detta år så farfar fick följa med och hämta paketet
En tågbana kom tomten med.....

Bilder i ordning... här kommer tomten från baksidan....

Gammelmormor så fint klädd. Håller i Anton 2 månader

Jullunch i vardagsrummet.

Julgranen med alla klappar

Liten tomtenisse sover sött framför julgranen

Våra hjärtan



Prinsessan!

Anton skrattar


Ja julen är nu förbi. Efter sig lämnar det en röra av chokladkladdiga soffor och fotölj. Ett gäng julklappar ligger fortfarande i vardagsrummet.


Jag fick en hel del fina saker. Patriks mamma hade köpt muggar från PIP Studio. Fattar inte att hon ibland kan pricka så rätt. De är så så fina!! Sen fick jag en jätte bra ungsform med silikonhandtag som gör att man slipper ha grytlappar. En köksassistent fick jag också. Jag har önskat mig en men sen satt jag och Patrik och pratade och vi bestämde oss för att byta denna mot en bakmaskin. Nu när man har 2 barn så bakar man ändå inte så mycket och en bakmaskin som gör att man kan få nybakat bröd på morgonen är inte helt fel! En köksassisten skulle jag dessutom vilja ha om det var en Kitchenaid men det var det inte så....



Idag ska vi ta hand om Meja. Jag och Anton ska dessutom till BVC och mäta och väga. Igår fyllde lillkillen 2 månader...... oj vad tiden går. Han sover bättre på nätterna nu men ligger som ett plåster mot mig. Varmt och gosigt.

1 kommentar:

Om Emelie sa...

God Jul! Fina bilder!