fredag 16 december 2011

I morgon

Ja då ska jag få egen tid. Jag ska nämligen åka till Farsta och handla julklappar utan barn. Får sätta mig och amma och sen dra iväg. Skulle det krisa så tar ju Anton flaskan så det blir inga problem. Första gången Patrik har båda barnen själv så det blir ju spännande och se om han är ett nerv vrak när jag skakommer hem hehe. Vet vad jag ska köpa så det blir effektiv shopping....

Idag fick Alicia ett gulligt kort med posten. Hälsning från tomtemor och tomtefar. Jag vet inte vem som har skickat det men skulle tippa på min mamma....

Gjorde en fotobok idag också. Tar ju sån tid men det blir ju så snyggt!

Ikväll blev det julmustkyckling till middag. Kan varmt rekommenderas. Ger er gärna recept om ni vill ha.

Nepp nu väntar sängen. Är så trött. Ska bara smörja in fötterna med lavendel fotkrämen ... Så skönt!

Inga kommentarer: