fredag 2 december 2011

Inget slut!

Alicia är fortfarande dunderförkyld. Hon hostade så mycket i natt så att hon spydde (slem) flera ggr. Hon fick både nässpray och brikanyl till kväklen. Så deddvärre inget dagis idag heller...... Inte nog med detta så börjar lillebror bli sämre. Fortfarande geggiga ögon och nu även nästäppa. Tur att man har en snorsugare och saltlösning hemma!

Anton sov bra inatt men Alicia höll mig vaken... Så en stor kopp kaffe till mig idag.

I morgon får jag min härliga sovmorgon förhoppningsvis...

Denna dag går ut på att överleva! Vi började tidigt idag med spyor (4-5 tiden)  så jag hoppas på eftermiddagsvila.....

1 kommentar:

Om Emelie sa...

Usch för dessa sjukdomar! Det är extra jobbigt med en liten och ett dagisbarn. Suck! Snart har jag 2 dagisbarn dock... Shit!

Hoppas ni får en fin fredag trots allt. och att du kan få sova lite mer snart...

KRAM