fredag 15 januari 2010

Veckan som gått...




Ja det har varit en ganska så lång vecka känns det som. Mycket jobb! Försovit mig 2 morgonar i rad *SUCK* Igår kväll var jag på bio med bror min. Jätte trevligt att göra något sånnt efter jobbet för en gångs skull.

Idag på lunchen hade jag en date. Japp Patrik kom och hämtade upp mig och vi skulle till MIO i Haninge för att köpa vårt nya soffbord. Ringde i går för att kolla att de hade dem hemma och reserverade ett bord. När vi kommer dit så har de inga i lager. Jag var så besviken och sur. Så jävla dålig stil. Det kommer först in på Tisdag. Får se om vi tar en tripp till Heron i morgon och kollar om de har. Så snyggt. Vi ska ha ett i vitt.
Ikväll har vi haft bror och Kitty över på vin. Tacos och en massa vin =O)

I morgon blir det till att röja lite hemma och träna. Söndag blir det åter igen äventyrsbadet i Huddinge. Så så bra! Massa djur som sprutar vatten ur mun, bubblande vatten med lampor som lyser i färg. bara en 40 cm högt vatten så att alla småbarn kan röra sig omkring själva. Så bra anpassat för det små. Ja jag tycker verkligen att det är bra. Billigt med! 40 kr per vuxen och Alicia gick in gratis!!

Alicia börjar bli så stor. Ska hjälpa till med allt. Göra som vi gör men även göra sånnt vi inte gör. Så som att klättar upp på borde och på stolarna. Så just nu har vi en period då alla stolar ligger på golvet.... men hon klättrar ändå *SUCK* Talet kommer mer och mer. Hon vet vad hon vill och kan oftast göra sig förstodd. Sover dock oroligt om nätterna och vi har en rätt tuff period med lite sömn pga att hon ligger och sparkar på oss och kan inte ligga still.

Nepp dags att sova.... fortfarande extremt tidiga morgonar här hemma....

1 kommentar:

Katarina Nyberg sa...

Skitsnyggt soffbord! Och alicia är lika söt som vanligt ;)

klockren bild med att stå och steka blodpudding haha, hon och jag ska bli blodpuddingsfans för det är det jag har ätit den sista tiden ;P

puss