lördag 2 januari 2010

Skön dag

Fika
Oj vad vi skrattade när gammelmormor höllt på att dra upp A.s byxor upp till örat. A. var inte glad !

Det ska börjas i tid!


Granen är så spännande med allt som är där i.

Ja idag har vi haft en skön dag (bortsett från att Alicia vid 6 tiden i morse skallade mitt öga med sin napp fan vad ont det gjorde!) Har varit en sväng i Farsta och shoppat. De som känner mig vet att jag älskar shopping! Har fått höra att det liksom lyser i mina ögon. Vet inte vad det är men jag antar att jag har en lättare variant av shoppoholic. Ja jag är så knäpp att jag tom älskar att handla mat på Ica..... haha.

Iaf efter en liten sväng i Farsta så åkte vi hem till gammel mormor. Andy och Kitty samt Katta kom dit och vi fikade lite samt fick lite julklappar. Min mormor blev så glad att vi kom. Det förgyllde hennes vecka garanterat. Sen lite spontant så fick vi syrran till att sitta barnvakt. Så jag och Patrik drog till Sickla och gick på bio. Vi såg Avatar och den var ok. Synd bara att 3D var slutsålt!

Idag har jag spelat på V75! ´Jag är verkligen ingen inbiten spelare så jag har inte ens kollat upp om jag vann haha. Men Patriks pappa kan det där. Han har tom. varit delägare i en travhäst. Så han satt och tippade och hade en extra kupong. Han höllt på att bli tokig på mig när jag inte fattade vad han menade med höga och låga reserver. Jag vet fortfarande inte men men... jag kryssade i lite här och där =O)

Sen har jag vunnit 2 bud på Tradera. Alltid lika trevligt. Jag budade hem 2 väggord. Det ena kommer att sitta vid Alicias säng. Det andra kommer nog att sitta ovanför våran säng men är inte helt säker.... Men jag älskar väggord och är egentligen på jakt efter ett som ska sitta i köket. Inga utav dessa passar där så det kommer nog att inhandlas fler....

Inga kommentarer: