tisdag 19 januari 2010

Tisdag

Jaha då har vi varit hos läkaren. Lite röd i höger öra men vi skulle avvakta. Ingen antibiotika denna gång. Ingen fara att skicka henne till dagis i morgon heller vilket jag garanterat kommer att göra efter dagens pers.

Ringed Mio i Haninge och de svamlade om att bordet kommer på Torsdag. Ringde därför till Mio i Heron och la en beställning. Vips så har båda hört av sig om att bordet har kommit! Så ikväll far vi och hämtar det =O) Ska lägga ut en bild på det sen.

Gjorde ett fynd på panduro idag också. Alltid lika kul att shoppa där... vips så var nästan 400kr borta från kontot.

Jag och Alicia sitter nu och fikar. Åt inte så mycket till lunch så jag var lite hungrig. Blev en skagen macka till mig och A. har smaskat i sig jordgubbs fil och en macka som lyckades fastna i gomen så hårt att jag fick ta en sked för att få bort det.

Inga kommentarer: