söndag 24 januari 2010

sen söndag

Ja jag borde ligga i sängen vid den här tiden för om några timmar ska man upp och jobba igen.

Söndagen blev mycket trevlig. Farmor hade med sig mumintrosor till A samt en jätte fin mumin pyjamas. Jag fick 2 amaryllisar samt att farmor hade med sig hemma gjorda köttbullar (ja Patrik blir ju överlycklig för ingen gör godare mat än hans mamma enligt honom, men den är god!)

Sen kom syrran spontant förbi och vi passade på att åka iväg till Heron. Hoppades på att kunna se Snabba Casch men den skulle tydligen alla andra också se. Så valet mellan Göta Kanal 3 och Det regna Köttbullar (som är en barnfilm) typ så hamnade vi på Göta Kanal 3. Jag visste redan innan att den inte skulle vara bra... men men... en mysig stund på bio. Sen handlade vi lite på Willys. När vi kom hem var det tyst och lungt. A. hade somnat för natten.

Nu ska jag bara betala lite räkningar sen blir det garanterat sängen för min del. Ush skulle behöva tvätta håret men vem pallar med det vid denna tid.... *GÄSP*

Inga kommentarer: