tisdag 26 januari 2010

natt

Ja nu är det snart natt och jag ska gå och lägga mig. Har lagt in alla räkningar till betalning. Han med en liten shopping tur i Farsta C. idag efter jobbet. Köpte en 1 års present samt en assnygg lampfot. Jag har varit och letat efte en snygg än men inte hittat något jag vill ha. Idag på Åhlens så dök den bara upp. 600kr kostar den (asdyrt för en lampfot till fönstret) men denna skönhet var dessutom på rean =O) 30% på rea priset så tror jag gav ca 220kr för den hehe.

Alicia börjar bli så stor. Kan texter på vissa sånger, sätter ihop ord till små meningar. Som idag när jag kom hem. Alicia pekar in till köket och säger pappa mat och mycket riktigt där stod pappa och lagade mat. Man märker att språket kommer mer och mer hela tiden. I morgon har jag lovat Alicia en kort dag på dagis, vilket innebär en kort dag för mig på jobbet. Får se hur det går. Jag och Alicia ska nämnligen försöka oss på att baka mini semlor

1 kommentar:

Om Emelie sa...

Vilket fynd - sånt gillar jag!!

Kul med snacket - Hugo pratar också en del. men inga 2-ordsmeningar dock...

Lycka till med bakningen, vor ekul med bilder sen ;-)

kram

ps. emma fick sin enzo i söndags 13:13