lördag 16 januari 2010

Vår Lördag

Började bra med en liten sovmorgon! Sen röjde jag i badrummet. Hängde tvätt och vek tvätt. Iväg till Heron för att kolla om de hade bordet vilket de inte hade så vi får vänta tills på Tisdag.
Sen bjöd Kitty och brorsan in oss på middag. Jätte trevligt och gott!

I morgon blir det bad =O) Sen blir det genomgång med grannen ang. föreningswebben (styrelse
Köpte föresten nya gardiner till köket. Blev en liten färgklick! Hmmm undrar när man ska få tiden till att röja ordentligt. Slänga saker och rensa. Vill möblera om i Alicias rum också.

Har precis budat in 3 nya väggord. Jag bara älskar det!
Bra present med tycker jag (men kommer nog behålla alla jag har köpt)






1 kommentar:

Om Emelie sa...

Jag har satt upp väggord idag :-). Och sedan har vi badat! Synd att A. blev sjuk....

kramis