måndag 18 januari 2010

Vabb

Jaha så blev det vabb idag.
Ögon och näsan är som kranar som inte går att stänga av. Lite feber har hon nog också.
Igår kväll när jag satt vid datorn så hörde jag ett jätte brak. Sprang upp så fort jag kunde och mycket riktigt. Alicia hade trillat ur våran säng i sömnen! Så inatt har jag inte sovit något. Enligt vårdguiden ska man kolla barnet varje halvtimme i 6 timmar framåt. Ja kl. var ju 23 så det är ju bara att räkna efter själva... så ZOMBIIIIIIII Idag!

Patrik kommer hem vid 4 och då ska jag iväg till jobbet.... har en del som måste göras....
Får se hur det blir i morgon!

Motivationen är inte på topp (antagligen pga förlite sömn) men en tvätt är inkasstad och snart kastar jag in en till... men baka och fixa.... nä det orkar jag nog inte idag....

Blir nog en och annan kopp kaffe idag för att orka med.

Inga kommentarer: