söndag 31 januari 2010

Det blir aldrig som man har tänkt sig..

Nä jag glömde kameran hemma och det gjorde Maja med så inga bilder.... (elle jo.. jag tog ju med Kittans kamera så bilder kanske kommer senare!) Vi tog en taxi in tidigt eftersom det alltid är kö till Golden. och mycket riktigt det var typ 1,5 timmes kö så vi sket i det och åkte till The Pure. När vi går ur taxin vill Carina åka hem för hon mådde dåligt. Jaha kunde man inte komma på det tidigare? Typ när vi skulle åka in då vi ändå var typ 10 minuter från Carinas hem?

Kommer in och Maja och Sandra har tappat gnistan totalt. De drar hem vid 12.30 men jag tänkte vafan hur ofta är jag ute å festar?? Men så kom syrran, brorsan, Kitty, Robban + tjej samt Sanna (robban och sannas mamma är typ våran mammas bästa kompis så ja vi har hängt en hel del...)

Så jag partade vidare med dem. Tog en hamburgare på vägen hem och kom innanför dörren vid 3,30 i natt.... Har ju hört att Resorb är bra för då slipper man vara bakis. Nu när man har barn så har man ju sånnt hemma så i med en Resorb Junior (ja jag vet haha) men det funkade! Jag drack en hel del igår men känner inte mig bakis för 5 öre. Så idag har jag tagit en ordentlig sovmorgon (gick väl upp vid 11.30) sen skrubbat toa och kök med rotborste (så skönt för nu känns det verkligen fräsht!) sen åkt och handlat. Sen kom våra underbara middagsgäster. Alicia blev överlycklig eftersom Stella och Greta kom och ville leka. En del bråk blev det också då Alicia är i en "MIN" period och ingen annan får ta..... Något som är roligt just nu är att klä ut sig hihi..... "De söta" (Alicia & Greta, här delar vi på allt en sko var...)

Från semelbaket i veckan..... fler bilder kommer men de är fast på min mammas kamera.

2 kommentarer:

Om Emelie sa...

ÅÅ, vilka stora tjejer!

Tråkigt att kvällen itne blev som ni tänkt -. men kul att du partade vidare 'ändå :-)

kram krawm

ps. Hugos kalas kommer vara 6 mars kl.15.... Inbjudningar kommer

Katarina Nyberg sa...

haha städa toaletten, vadå blev det "tråkigheter" när du kom hem den natten lr? :P