fredag 25 september 2009

Tidig kväll

Ja idag är hela familjen trött! Alicia sover sedan länge. Vi började kolla på Johan Falk men stängde av filmen och går å lägger oss ist.

Ett spinningpass är avklarat och jag köpte med mig Kina mat hem... Haha Alicia tyckte det var jätte gott. Hon är så hungrig på kvällarna att hon äter nästan 2 middagar och en vällingflaska. Personalen säger att hon äter bra hmmm...

Idag när jag skulle byta blöja på henne så hade hon bajsat igenom. Hon hade gått med den där blöjan lite väl länge tycker jag. Hon var rätt röd och det verkade som om det gjorde rätt ont. Får hålla lite koll nu för jag tänker säga till om det upprepar sig på dagis.

Idag var jag och en kollega och åt Libanesisk lunch. Sen köpte vi med oss stora härliga muffins från muffins fabriken =O)

I morgon är det städdag i föreningen... känner inte alls för det utan jag vill shoppa. Får se om jag hinner.

Sen blir det ladies night och tapas på "mamas & tapas" till kvällen med några mammor.

Nä dags att hoppas i säng så att man orkar med morgon kväll.. Jag ska ju ta Alicia på morgonen i morgon *suck* hoppas hoppas att hon INTE vaknar kl 5 (vilket hon gjorde i morse!!)

2 kommentarer:

Katarina Nyberg sa...

Hahaha syrran du måste kolla in detta videoklipp på en unge som dansar till beyonces musikvideo!

http://www.expressen.tv/noje/1.1721036/succe-for-babyns-beyoncedans

empa sa...

Var är du???? Saknar dina inlägg ju :-(....

Ska du på mäsan i helgen - Underbara Barn. Jag ska dit på lördag.

kram