onsdag 9 september 2009

Första dagen på dagis

blev inställt!! Alicia hade hög feber igår och hade lite feber nu på morgonen med. Så Patrik och Alicia fick stanna hemma från inskolningen! Så jädrans typiskt! Eftersom hon hade den där baota stora fästingen i Lördags så är jag orolig över att det ska kunna vara Borelia. Men jag tror Patrik ska iväg till Gubbängen i morgon en sväng och kolla bara för säkerhets skull. Nu mår Alicia iaf bra. Hon har ätit sådär idag och har nu gått och lagt sig. Hoppas på att de ska kunna gå till inskolningen i morgon iaf en liten sväng.
Jag har ap mycket på jobbet just nu. Lite roliga projekt som jag har börjat med men en hel del rutin saker som man har lust att spy på ibland.

I kväll hade vi familje mys. Beställde hem en pizza och snart ska jag och Patrik se Idol (missade igår för då var jag med Sandra, Jenny och Anne på Texas longhorn och åt god mat samt drack några öl.

I morgon blir det jobb sedan träning på Friskis och svettis som jag nu stolt har köpt kort till. Sagt upp Sats och det känns skönt för jag kommer att spara 3000kr på det. Kan behövas till resan om inte annat.
Inga bilder än då kameran saknar batteri.... men kanske någon bild från helgens fästingbesök?

3 kommentarer:

Katarina Nyberg sa...

Fy fan vilken jävla baddare till fästing du! Jomen vår telefon pajjade för int så länge sen..fattar int vad som hänt den..den låter bara piip...piip....piipp när man lyfter luren så går int att ringa med den :/ får köpa en ny...

ska ni göra nå kul i helgen? imorron redan fredag..wiii..fast jag har ju iof varit ledig sen tis höhö

Unknown sa...

ja den var fan i det vidrigaste laget! den ser proppmätt ut, blä!
jag vill oxå träna på Friskis med er! :-/

Ossian o familjen sa...

USCH, vilken äcklig bild!!! Stackars Alicia (och er med för den delen)!! :0( Blä för fästingar!!