torsdag 10 september 2009

Slut!

Ja det är jag det just nu. Full rulle hela dagen. Alicia började vakna vid 4.30 i morse. GODMORGON!! näää inte direkt. Sen jobba hela dagen för att komma hem och ta hand om Alicia då Patrik behövde vila (han har varit lite hängig igår å så) Laga mat. Sticka iväg och träna ett härligt svettigt spinningpass (nä där ljög jag! det var allt annat än härligt!) Handlade lite smått, fixa Alicia i säng, röja köket samt se Idol..... Nu väntar min efterlängtade säng.... en dusch först bara. Jag med min otur ni vet?.... när jag kom hem från gymmet hade någon elaking ställt sig på våran parkeringsplats. Jag blev så sur så jag gick hem och skrev en lapp och la i rutan på bilen.

I morgon är det jobb igen. Sen till kvällen kommer Matrina + Meja samt Christine + Felicia. Ska bli trevligt. Tjejkväll med hemmalagad pizza då våra killar åker iväg och ska fiska.

Alicia mår mycket bättre så hon ska nog till dagis för första gången i morgon =O) SPÄNNANDE!

Inga kommentarer: