fredag 18 september 2009

FEBERN HÄRJAR

Alicia han gå en dag i 3 timmar i Onsdags, igår han hon gå lika länge innan personalen ringde och sa att hon hade feber. 38,3. Hon ville bara sitta i deras knä hela tiden.... så Patrik åkte dit och hämtade henne. När jag kom hem sent från jobbet igår så hade jag också feber....
Idag mår Alicia prima men får inte gå då man ska vara feberfri en dag..... jag mår si så där... är matt och trött..... hoppas denna dag går fort.... vi ska till parken en vända efter lunch tänkte jag iaf..... ska försöka ta lite bilder och uppdatera bloggen lite.... see you later....

2 kommentarer:

empa sa...

Hoppas ni båda känner er bättre nu! Tråkigt med feber och baciller....

Imorn är det Klädbytardag på 2 ställen i Vällingby om du är intresserad:
Vällingbykyrkan här http://vallingbykyrkan.se/hem/

Och Tegelhögen/Vällingby Fritidsgård:
http://www.loppmarknader.se/phpprint.php?action=sokning&fritext=&lan=5&kommunen[]=alla&print=ja

kram!

Smulan sa...

Ska du gå på dem? Tror inte jag pallar.... men det lockar rätt mycket...... Kram