onsdag 16 september 2009

Första dagen själv

Förväntansfull tjej.... spännande det där med dagis

Mamma kan vi inte gå snart?.... Alicia har min gamla mössa på sig som jag tror mormor har sytt!


På dagis, trolldeg är roligt!

rita lika så....
Ja idag sa Alicia vara själv 3 timmar. Jag ska passa på att åka och handla lite, något mer hinner jag inte. Igår kväll innan jag gick och la mig så gick jag in en sväng på Tradera. La ett bud på ett par Polarn & Pyret täckbrallor som var i stort sett nya. Nu på morgonen upptäckte jag att jag hade vunnit den aktionen =O) för 195kr blev de mina (eller ja Alicias!) Overall ska vi få utav Patriks mamma så jag tänkte att vi ska ha ett par brallor och jacka hemma och en overall på dagis... det blir nog bra det... nu ska jag bara hitta en snygg jacka till.....

1 kommentar:

Katarina Nyberg sa...

Fan hon är så jävla söt! Blir bara sötare och sötare tycker jag, nyfiken på hur kommer se ut när hon är 5 år typ :D

hur länge blir du ledig då? och jobbar Patrik nu?

kram!