tisdag 2 juni 2009

Vill vara stor

Ja Alicia är i en period då hon ska göra som jag. Hon får gröt till frulle men när hon ser mig äta macka så ska hon också ha.... så här sitter vi med varsin ostmacka och gröten kallnar.....

I vanliga fall brukar inte Alicia säga så mycket på morgonen mer än att gosa med mig.... I morse så kom hon över i sängen och gosade. Sen pekade hon mot dörren och sa Pappa...... jag fick lite tårar i ögonen för det innebär ju att hon saknar honom.... ja igår kväll trillskas hon och det tar 2 timmar att söva henne.... (somnar därmed jätte sent typ 21 tiden) för att sedan vakna *harkel* vid 5 tiden...... vad är det med henne??? Jo hon saknar pappa... det är ju han som tar nattningen i vanliga fall....

Nu har vi precis skypat till varandra med video och allt. Alicia tyckte det var konstigt att pappa var i datorn!

De har 36 grader..... ush jag är så avis på att han är i värmen.... jag vill också!!! Men det hade varit jobbigt med Alicia.....

VI SAKNAR DIG HÄR HEMMA!!!! PUSS & KRAM <3

1 kommentar:

empa sa...

Jag bli också avis!!! Men ni ska väl dit i vinter eller hur?!

Varför åkte P. dit nu?

Kramis