torsdag 18 juni 2009

DET BLIR FÖR MYCKET!!

Ja undrar om jag in te håller på att bli utbränd? Sover så dåligt. Och igår skulle vi flyga hem vid 19.30. PLAN HELVETET VAR FÖRSENAT TILL 23.30!!!!! Inte nog med att man skulle vänta i 4 timmar (hade tagit lika lång tid att åka till grankan liksom) så gallskriker Alicia i säkert 2,5 timme och tjafsar den övriga tiden. Hon var övertrött och somnade väl en 30 min uter innan planet gick. HELVETES KVÄLL med andra ord. Även fastän hon somnade vid 23 tiden så vaknade hon ju 5.30. VI KOM JU FÖR FAN HEM VID 2 INATT.

Inte nog med det så ska vi packa om för att åka till landet, vi har myror hemma, Alicia ska till docktorn idag för hon har ju farit förkyld sedan Patrik var i Thailand (alltså medan han var där!) + det ett 1 års kalas.... *SUCK* Jag själv vill bara gräva ner mig och inte komma upp igen....

Får se om jag drar till landet i morgon ist.... Någon som vet vart man hittar myrdosor?

En rolig grej är nu att Alicia springer omkring =O) Hon vet hur man pratar i telefonen och säger HEJDÅ hela tiden... så gulligt.... haha... Hon har snappat upp det från mig för när jag vill att hon ska komma till mig så brukar jag låssas gå och säga just HEJDÅ! haha. Hon säger även TACK TACK

1 kommentar:

empa sa...

Myrdosor finns på Plantagen!

Hoppas att du mår bättre nu, och njuter på landet där ni förhoppningsvis kan få lite avlastning.

Sista veckan hemma nästa vecka..... Hinner vi ses?

KRAM