tisdag 23 juni 2009

VART ÄR KAMERAN?

ja den är nog kvar på landet är min gissning FAN OCKSÅ!! jaja.. inte mycket att göra åt. Idag var vi uppe tidigt som vanligt. Alicia har sprungit omkring (eller ja gått iaf) på framsidan med de andra barnen. Nu ligger hon äntligen och sover. Några grannar skulle åka och bada... vi har ingen bil då den är på service. Sen kom en till granne och jag sa att jag vill hitta på något!! Det ville hon med + att hon hade bil hemma med 2 barnstolar. Så vi ska dra iväg till Hellas gården nu efter lunch =O) Ska bli så mysigt. Måste bara berätta för Patrik att det blir lite ändrade planer idag. Tanken var att vi skulle fixa A.s rum men vem vill vara inne en sån här dag?? Allergin är hemsk så det är bäst att jag tar mina piller nu,

1 kommentar:

empa sa...

Var är du? Vill se lite bilder från de senaste dagarna....

Hoppas att allt är bra iallafall.

KRAM