fredag 5 juni 2009

Hon går!!! och jag är så trött!

Ja nu kan jag säga att hon kan gå!! Igår kväll gick vi över till en granne. Fikade lite och Alicia lekte med hennes barn (Simon och Sara) iaf. när hon lekte så tog hon flera steg i följd (inte bara ett denna gång =O) Så 1 år och en vecka så går hon!! Så stolt hehe.

Sen när vi kom hem så nattade jag A. hon somnade på en gång nästan (vid 21 tiden) men hon började hosta så mycket. Vid 12 tiden fick det vara nog så jag fick gå upp och ge nässeril.... Så idag är jag mer död än levande... har sovit skit. Hon vaknade av hosta vid 5 tiden men somnade om i min säng. Då kunde ju givetvis inte jag sova.... hon rör sig så mycket och jag oroar mig bara för att hon ska trilla ur sängen...

Så idag blir det inte många knop.... skulle behöva en lång promenad dock men men... vädret är piss idag med.... vart har sommaren tagit vägen?? Förra året den 6 Juni var det typ 30 grader. Vi var på bröllop och Alicia var typ 10 dagar gammal och tyckte det var jobbigt att vara med.... Nu när man har barn så kommer man ihåg vad man gjorde förra året en viss dag haha...

Idag kommer Sandra över =) Hon jobbar halvdag idag, ska bli trevligt.... sen får vi se om Josse och Greta kommer över innan dess på förmiddagen.....

Jag gjorde lasange igår så det ska ätas idag.....

Inga kommentarer: