söndag 7 juni 2009

Varför??

Åh shit alltså vad trött jag är. Sandra har ju bott hos mig i helgen (så mysigt!!) Hon åkte hem vid 22 tiden igår. Iaf vi skulle se matchen på tv tänkte vi (fotboll) jag skulle bara upp och natta Alicia vid 20 tiden. Så jag går upp med henne. Efter 1,5 timme typ så börjar Sandra undra vart jag har tagit vägen.... japp där uppe ligget jag och Alicia och sover! Sandra väcker mig och vi kollar lite på tv innan det är dags för henne att dra hem. Jag har så lätt att somna antagligen för att jag är så trött. Iaf. Satt uppe lite själv och kollade på tv. Gick och la mig men kunde inte somna! Fan vad irriterande!! Så jag ligger och virder och vänder på mig tills kl. blir ca 2! Godmorgon vid 6.30..... oj vad jag får sova mycket här hemma!!..... NOT! Så jag är så jävla trött (ursäkta språket) men snälla någon... ingen som vill ha en unge på prov idag??? Så att jag kan få sova!! Ikväll ska jag fan ta och gå och lägga mig samtidigt med Alicia så att jag får sova ut. Alicia hostade lite inatt igen så hon fick Nezeril igen..... tänkte köra utan men det gick inte.....

Nä... hoppas A. vill ta en liten tupplur snart... hon brukar ju göra det efter frulle och lite lek.

Gäsp och god natt!

Inga kommentarer: