onsdag 3 juni 2009

Grattis Stella på 4-års dagen!

Ja idag fyller lilla Stella 4 år!! Shit vad tiden går fort. Jag kommer ihåg när jag såg henne första gången. Hon var en pytte pytte liten tjej. Jag var livrädd för att röra mig när jag höll i henne. Josse och Jonas bodde i Segeltorp på den tiden.......

Ja idag ska vi hem till Josse och Jonas för att fira lilltjejen som håller på att bli stor =O)

Igår hade vi en gaska så trisst dag. Försov oss till Dagis (som vi skulle ha studiebesök på) sen regnade det rätt mycket. Vi tog en liten sväng till Farsta för att köpa present men sen höll vi oss hemma. Alicia somnade snabbt igår! Vid 19 tiden sov hon.... och hon sov till 6.30 i morse .... så skönt!! (men jag gick och la mig sent så man är ju lite trött ändå!)

Ska fylla i lite papper om dagis och skicka in..... packa för dagen och ge oss iväg tidigt..... Heldag hos Josse idag som sagt...

Inga kommentarer: