torsdag 4 juni 2009

Jag kan ta ett steg själv!!!

Ja igår på kalaset så verkar det som om det släppte lite det här med att inte vilja gå. Jag satt och pratade med en tjej som heter Åsa och som träffade Alicia när hon var nyfödd typ. Sa att ja nu är hon 1 år men hon vill inte gå! Samtidigt som jag säger sista ordet Gå... vad tror ni Alicia gör?? Tar ett steg för att sedan falla i min famn... sen höll hon på så hela kvällen... tog något steg här och var.... tom när jag inte var i närheten fick jag höra sen. Så kul... hoppas hon kommer ihåg det idag med hehe så att det inte var en engångs grej.
Vi hade iaf. en jätte trevlig dag/kväll och Alicia somnade som planerat i bilen påväg hem MEN vaknade när vi kom hem... så det blev en jobbig kväll där jag missade Grays Athonomy helt!! För lillfisan somnade inte förrens vid 22 tiden!! Och nä hon sov inte länge idag.... vid 5 tiden var det PLING!! Godmorgon! Jag är trött och vill bara dra något gammalt över mig!


Idag har vi inga planer... blir nog en lugn dag/kväll... .får se om vi ens orkar gå till öppna förskolan.......

1 kommentar:

Katarina Nyberg sa...

Äsch det missade avsnittet kan du lätt ta igen då det brukar gå i repris lr kika från internet. Det där med alicias steg (gratts åt det föresten) så har barnet väl börjat experimentera med det så brukar det vara så att barnet vill fortsätta men i sin takt då iallafall. Ungar är inte dumma dem brukar komma ihåd det mesta :)

puss