lördag 13 juni 2009

Boden och Luleå

Ja idag har vi tagit en liten tripp till Boden. Fikade hos Max och med 3 kusiner till Alicia. Jätte trevligt. Igår var vi i stugan. Eldade en massa och grillade. En massa JÄVLA mygg är det också!!

Nu sitter jag här hemma hos Monica och Kjell. Både Patrik och Alicia har gått och lagt sig.

En töntig sak jag måste erkänna är att jag tycker att det är så kul med saker och ting som vi inte har hemma i Sthlm. Så som Frasses och korvgubben (2 hamburge/korvställen) och dollar store. Enkla saker men som ändå är lite småkul. I morgon blir det en tripp till Dollar store. Får se om jag fyndar någon pryl jag verkligen inte behöver men som jag lyckas övertala mig själv samt Patrik att vi gör.

Sen har vi planer på att gå på bio med Alicias kusiner medan vi har barnvakt.
Vill göra klart för er som läser att Alicias kusiner är i min ålder så jag har nog mer roligt med dem än vad Alicia har =O)

1 kommentar:

Ossian o familjen sa...

Hej gumman, Stort tack för alla gratulationer! Det känns verkligen jätte bra och jag är så glad och lycklig åt vår förlovning! Har väntat länge och äntligen händer det *ler* (ska ge dig alla detaljer sen när vi ses, hihi)Hoppas ni har en underbar semester där uppe! Vi hade det trevligt igår men vädret var inte det bästa. Men men,det gick bra ändå. Vi satt inne ist o det var jätte mysigt. Nästa gång hoppas jag att ni kan komma. Förresten, vilken film såg ni? Ha det så bra nu så hörs vi! Kram till er från oss :0)