måndag 1 september 2008

veckan

Idag har jag och smulan varit hos Sara och Linnéa. Vi åt lunch och tog en promenad till Sickla. Jag skulle visa Sara ammningsrummet och vem satt inte där inne... Jo Anne med lilla Ludde. Så komiskt. Såg först inte att det var hon haha.

Sen blev det hämtmat då Patrik är hemma å är sjuk. Pizza och sallad.

i morgon börjar mamma gruppen "längtar" och på Onsdag ska jag plocka äpplen och plommon hos mormor. Tänkte även komma upp på BE (mitt gamla jobb) å visa upp Smulan.

Torsdag storhandla och gå med grannen till Kyrkan. De har barnsång för småttingar på Torsdagar och så är det billig lunch, 25kr. På Fredag ska jag och mamma göra alla pajer till dopet som är på Lördag.

Igår träffade jag förresten på Soffan med Jonathan i Farsta C. Oj vad stor den killen har blivit =O)

Ska lägga in bild sen på lilla Linnéa sen när jag har lite mer tid

Inga kommentarer: