fredag 26 september 2008

Ensam!

Bilder från i Söndags

Ikväll är jag ensam med Smulan. Hon somnade vid 19 tiden och jag trodde hon skulle vakna för mat vid halv 8. Men hon sover fortfarande så hon har nog somnat för natten.... jävla skit också.... för hon ska ha pennicilin nu på kvällen.... å jag vill verkligen inte väcka henne för hon sover så dåligt på natten.... får väl "hoppas" på att hon vaknar i natt å ge henne då?? eller??

Patrik är på bio med en kompis men kommer nog hem snart... jag är så så trött så jag ska nog gå å lägga mig snart.

I morgon har vi städning i föreningen men grannen sa att vi kunde dra till Skansen på höstmarknad.... får se om det är väder för det... annars gör jag det gärna... inge kul å städa hehe.

Vi har fått någon trojansk häst på datorn också tror jag så nu är typ alla bilder borta på datorn... Patrik har försökt att rebota om den men brorsan får nog ta en titt.... så OM det inte blir så mycket uppdateringar så vet ni varför... (som tur är har vi en till dator... men inte lika smidig!)

Nepp nu är det dags för sängen...

Inga kommentarer: