fredag 26 september 2008

Fortfarande sjuk!

Fortfarande sjuk! Så det har varit lite ensamt de senaste dagarna då vi inte har kunnat göra så mycket. Promenader till Farsta C. har varit det dagliga nöjet. Igår kollade jag på ring inför Vigseln som vi ska ha om (ja jag vet att det är länge kvar) 1,5 år.
Har hittat ett ställe i Farsta där man kan designa sin egen ring. Sen gick jag och smulan till Ica för att handla något gott.... där stöter vi på Meja med sin mamma (från mamma gruppen) och de följer med oss hem och tar en fika i det fina vädret.

Idag händer det åter igen inte spec. mycket. Blir väl en promenad till Farsta igen. Sen måste jag ta reda på alla äpplen jag fått av mormor.

Smulan åt igår igen... och i förrgår.... hon gillar mat den lilla tjejen.

vaknar fortfarande en massa ggr. på natten vilket är extremt jobbigt (vill att det ska återgå till så vi hade innan hon blev sjuk) japp vaknade vid 23 tiden igår (jag gick å la mig efter idol för att jag var så trött.... så det var natt för mig) och vad hon skrek. Hon har blivit mörkrädd tror jag.... gick inte att trösta henne vid bröstet heller.... så jag fick tända och prata lungt till henne. Sen vaknade hon vid 4 tiden och fick mat igen... för att sen vakna vid 7 tiden.... Varje gång är hon vaken i ca 1 timme så jag får ju inte mycket sömn just nu... känner mig ganska så slut.

Inga kommentarer: