onsdag 10 september 2008

Denna vecka

Hejsan!
I måndags var jag och Alicia ute i Hässelby Strand hos Empa och Hugo. Empa bjöd på lunch och fika TACK TACK!

Igår var det mamma gruppen igen. En tjej bor på gatan brevid våran så vi hade sällskap hem. Sen tog vi det bara lungt här hemma.

Idag fick jag sms av Anne om att hon ville luncha med mig i Farsta. Vi lunchade på en italiensk restaurang och maten var inte god! Sen gick vi ut för att vrida P-skivan (då det bara är 2 tim gratis med P-skiva) Har gjort så i ett år utan problem MEN idag så hade de en kontroll på mig så jag fick en bot på 425kr!!! FY FAN VA SURT!! SÅ irriterad!!

I morgon blir en lungn dag. Ska gå till öppna förskolan med grannen i morgon.
Tvätta lite....

Fredag ska jag dricka vin med Joanna, Rasha och Sandra (BARNFRI!)

Lördag är det söta GRETAS DOP!

Söndag röja i vardagsrummet (akvariet och alltihop) för att på måndag flytta hem till mamma å pappa... ska ju slipa golvet och mörklacka det hela nästa vecka

Alicias utveckling:
*Alicia fyrade av med ett hjärtligt garv idag när mamma kittlade henne och när mamma bruttade med munnen.
*Sitter med hjälp att hålla i mammas finger
*står mycket i knät

Planen är att prova ge smakis i morgon eller i övermorgon... får se om jag har tid i morgon...

Inga kommentarer: