måndag 22 september 2008

BLÄÄ!

Ush vad trött jag är!!
Smulan är fortfarande inte bra. Inatt vaknade hon strax efter kl 1. Fick mat och sen började hon att prata en massa. Ville inte alls sova. Försökte med tröskel och allt men inget hjälpte. Sen när kl började närma sig 4 tiden så gjorde jag ett försök med att få henne att somna i min famn men det var inte så lyckat. Ut flög en spya (säkert en halv meter över axeln på mig!)
Efter det somnade hon..... för att sedan vakna kl. 6.30 så idag är jag inte så jätte pigg.

Alicia som har sovit så bra innan. Hela nätter å så... men jag hoppas verkligen att det går tillbaka till det mönster när hon är frisk igen.

Har ringt läkaren idag igen... väntar på att de ska ringa tillbaka om 20 minuter. Får se vad odlingen visar som vi tog i onsdags.

Ush.... jag vill sova!

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch och BLä! Hugo har blivit sjuk IGEN... suck! Det är detta som är negativt på hösten alltså.

Hoppas att A. blir bättre snart.

Ta hand om er.

KRAM!