fredag 1 augusti 2008

idag

Idag hade vi tänkt att åka till Utö, men då jag och Smulan samt Patrik sov till nästan kl.9 i morse så blev det inte av. Vi har haft en skön dag hemma ist. Har ju knappt varit hemma så det var skönt att få använda uteplatsen lite. Patrik har hållit på i badrummet och fixat.
jag ska strax åka iväg och kolla på det sista på rean tänkte jag. Ska bli skönt med någon timme barnfritt också.

I morgon ska vi nog få besök. Danne och hans tjej Helen kommer nog förbi och grillar =O) Får hoppas på att det inte regnar bara.

Nu ligger Smulan och tar i för kung och fosterland så det blir nog ett blöjbyte innan jag åker iväg.

Ska uppdatera med lite bilder sen på bloggen.... det är bara det att kameran har inte används på ett tag.... måste bättre mig.

Ikväll ska jag fortsätta med inbjudan till dopet... jag tror jag har fått till det ska bara provprinta och se om det blir bra. Blir det inte det så lämnar jag in "skiten" kostar runt 350 kr att få det fixat.

Inga kommentarer: