torsdag 31 juli 2008

Återbesök

ja idag är det dags för mitt återbesök hos MVC (bättre sent än aldrig!)
Är jätte trött idag! Brorsan var här och sov över. Vi gick å la oss vid 1 tiden. Alicia vaknade vid halv 4!! Hon som annars brukar sova till 6.30 *Suck*

Har även fått alla 180 kort som jag har framkallat. Är så besviken. De kort jag har tagit med min vanliga kamera är bra skärpa på (men de har beskurit bilderna så att halva datumet kom med!) Videokameran som även är en kamera (och som vi har fotat mest med) gör gryniga bilder... det är den kamera vi har använt vid förlossningen osv..... ÅH JAG BLIR SÅ ARG!

Alicia ligger här i vagnen brevid mig i vardagsrummet och sover. Idag till frulle så fick jag så mycket "joller" och jag fick tom. ett skratt =O)

Åh Lilla Alicia Du Är Ju Så Söt!

Inga kommentarer: