tisdag 19 augusti 2008

Oj oj oj...
Här har man inte uppdaterat på ett tag =O(
I förrgår var Patriks kompis i från Thailand här och en kompis till. Vi grillade med elgrill på spisen då det regnade ute.... Trisst!
Känns verkligen som om hösten är här nu.
Igår var jag sjuk =O(
Har haft halsont, bihålor och varit yr. Jag kände mig helt förstörd och såklart var Smulan grinig bara för att jag inte hade några krafter. Idag är jag bara snorig och trött.

Ska ändå försöka mig på att pallra mig in till stan på en fika vid 2 tiden om jag mår så som jag gör nu.

Fick reda på i förrgår att det är en till kompis till mig som är gravid haha. Shit nu har jag nästan inga kompisar kvar som inte är det eller precis har fått barn... kan nog räkna de på en hand iaf *S* Har varit riktigt usel på att fota då jag inte har orkat ladda batteriet i kameran. Måste skärpa mig.

Igår var Smulan påväg att vända sig men det går inte så bra. Hon blir sur och underkroppen hänger inte riktigt med.

Inte långt kvar till dopet nu men jag känner mig ganska så redo. Blir min favvo tårta och en doptårta. Den kommer att vara i rosa marsipan med en liten bebisfigur på och så text. Klänningen är klar. Ska bara provas ut.

Måste köpa lite dukar bara och en klänning som hon kan ha efter dopet, där tyckte mamma att jag ska ta min gamla rosa klänning... det är ju lite kul så det gör jag nog.

Sen har vi börjat prata om hur vi vill ha vårat bröllop. Det känns ganska så bestämt nu.
Juli-Augusti 2010 på stranden på Gran Canaria, sen en fest när vi kommer hem för de som vill. Får se om vi håller fast vid den planen. De som känner mig vet ju att Grankan är som mitt andra hem och att jag har speciell koppling dit *S* men men... lång tid kvar...

Nu har Smulan vaknat igen.... ush hon sover bara med 30 minuters perioder här hemma. så man får ju inget gjort för hon vill ha min uppmärksamhet hela tiden.

1 kommentar:

Katarina Nyberg sa...

nu får du banne mig uppdatera dig lite!! ;)
saknar dig å alicia grymt mycket!