onsdag 27 augusti 2008

Grattis på 3 månaders dagen!

Ja idag blir lilla tjejen 3 månader!

Igår var det dags för Smulans första besök på öppna förskolan. Det var bara så så bra!
Jag och grannen gick dit. Det var sångstund och sen fikade vi för en löjligt liten summa pengar. Smulan och Love åt lite lunch. Efter det gick jag och grannen till Farsta Centrum och åt lunch.
Hade en super trevlig dag. Ska till öppna förskolan idag igen för vi han inte göra avtryck på fot och hand.

Idag kommer Josse och lilla Greta ( om någon timme!)
Sen vid 14 tiden är det dags för 3 månaders vaccin för Smulis

Sen får jag se om jag pallar att åka iväg och träna ikväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS Alicia - redan 3 månader, var tar tiden vägen????

Visst är Öppna Förskolan toppen!

Vi måste ju ses någon dag tycker jag - när kan du?

Kram,
Emelie