måndag 25 augusti 2008

Måndag!

Ja då var det måndag idag igen...
Helgen bara försvinner...
Idag ska vi ta det lungt. Smulan ska bada och så ska vi ta en långpromenad tänkte jag.
Sen i kväll ska vi till ikea och shoppa lite. Måste börja göra i ordning Smulans rum samt att vi ska börja fixa i vardagsrummet. Pappa Patrik hängde upp tv:n på väggen igår så nu vill vi försöka komma någon vart med våra storslagna fixar planer *S*

I morgon kommer prästen hem till oss. Så det blir nog ett varv med damsugaren ikväll..
Hade även tänkt att ta mig iväg till öppna förskolan i morgon. Får se om jag får med mig grannen.

Sen måste jag åka förbi mitt gamla jobb och visa upp smulan och ta en lunch med Sandra.... hmm kanske funkar på Torsdag...? Annars går tiden så fort tycker jag. Man har planer varje dag... lite väl mycket planer ibland. Men idag har vi inga och det är så så skönt!

Nu vaknar Smulan... dags för lite underhållning! Sånger är mycket populärt....

Inga kommentarer: