måndag 25 augusti 2008

Nu är batterierna laddade!

Ja nu är batterierna laddade till min kamera så jag kan börja fota igen.
Min dag blev inte som jag hade tänkt mig riktigt. Hade visst lovat bort mig och Smulan idag på en lunch =O) Så jag tog på mig skorna och gick hela vägen till Globen (tog 1 timme och 10 min) och så blev det en Sushi med Vickan och hennes lilla son Ludde som är 1 vecka äldre en Alicia. Vi bestämde att vi ska ta och ses till nästa vecka igen eller så. Då ska jag fota!
Sen tog jag och gick hela vägen hem igen. Väl hemma pratade jag med grannen så i morgon kl 9 ska vi till öppna förskolan! Ska bli så kul!!
Sen kom pappa Patrik hem och vi tog en tur till Ikea. Köpte en ny tv bänk och så köpte vi en byrå till Smulans kläder som hon ska få ha på sitt rum. Kommer bli så fint i hennes rum sen när jag är klar.

Nu ska jag egentligen skriva ett protokoll från styrelsemötet men jag är så dålig på det så det har blivit liggandes... hmm ska göra det .... snart.

Snart dags för att sova. Tänker gå å lägga mig tidigt idag! Måste vara pigg när vi ska iväg så tidigt till förskolan.

Inga kommentarer: