onsdag 10 augusti 2011

WOW 3:e inlägget för dagen

oj oj..... ja så går det när man har lite tid över hehe... tror bloggandet kommer att ta fart igen när jag är mammaledig hehe.

Kan inte fatta att jag ska vara ledig hela Augusti ut!! Sen jobba i 1,5 månad för att sedan bli mammaledig igen!! Men denna mammaledighet kommer nog bli rätt annorlunda då man ska hämta på dagis och de goa mammisarna man hängde med då jobbar ju nu..... alla förutom 1 som jag hoppas att jag kommer hinna träffa en del =O)

Jag längtar tills den lille vill komma ut och det kommer bli så mysigt med en lite bebis igen! Ja som ni kanske märker så håller jag på att boar in mig hehe. Köper lite småkläder (ja man ska ju inte men....) och så har jag varit på övervåningen och rotat lite i kartonger efter sånt som kan komma till användning. Lika bra nu för magen blir bara större och större.

V.28! Tiden bara flyger iväg. Ibland glömmer jag liksom bort att jag har en mage och att jag är gravid. Första graviditeten var man ju manisk på att läsa om vad som händer och vilken vecka man är i. Nu får man ist googla sig fram till en sida som räknar ut vilken vecka man är i för jag har noll koll.

Lillebror rör på sig till och från men Alicia var mycket mer aktiv vad jag kan minnas. Så roligt med bloggen för jag kan gå tillbaka och se hur det var förra gången. Kan inte fatta att jag tränade till typ vecka 30+. Denna grav. har jag inte tränat alls men mår bra i ryggen (peppar peppar). Dessutom har jag fortfarande bara gått upp 3 kg om man ska tro på vågen här hemma.

Nej nu blir det lite relax i soffan... slänga upp de svullna benen.

Lillebror vi längtar efter dig!

Inga kommentarer: