torsdag 18 augusti 2011

Snittdatum

Åh fick ett brev från SÖS nu.... Nu vet jag vilket datum det blir. Tårarna sprutade när jag öppnade brevet. Är så jävla rädd inför snittet. Tänk er själva att någon ska sprätta upp magen på er medan ni är vaken! GULP!

Sen hoppas jag att det blir en supertidig operatonen då man inte får äta efter kl.24 dygnet innan. A kommer att vara hosmin mamma och pappa så jag ska nog ta en tripp till donken sådär en kl. 23 kvällen innan hehe. Nej nervöst och man börjar fundera omdet verkligen kommer att bli bra med snitt men valen är ju inte så många, pest eller kolera. Vad skulle ni ha valt? Jag har iaf bestämt mig för att en till vanlig förlossning blir det inte!

Annars har jag och A haft en toppen dag. Lekt/pysslat hemma. 2 timmar i farstaängsparken med fika, cykling och BANDY! A älskade att spela med mig och ville inte gå hem! Nu sussar hon i sin säng och jag har satt mig ute med en dricka och njuter av lugnet!












1 kommentar:

Om Emelie sa...

Efter en sådan traumatisk och jobbig förlossning som du/ni var med om så skulle jag också valt snitt.

De är suveränt duktiga läkarna, och du: det kommer bli SÅ bra! Nu har du ett par månader att ta in detta och arbeta mot målet --> lillebror.

Om det blir den 1/11 blir det exakt 1 månad innan Vilmas födelsedag ;-).

KRAM;