måndag 29 augusti 2011

Lungt och stilla!

Idag var jag med A. på dagis i en timme. Sen skulle vi föräldrar gå hem och hämta vid 14 tiden OM de inte ringer in oss. Vi skulle hålla oss i närheten. Tur att man har 5 min till dagis om det är något.

I morgon har jag iaf tänkt att jag ska åka in till jobbet i några timmar. Sen är det möte kl. 13 på dagis så då blir det till att åka dit igen.

Håller på att fixa lite här hemma med köket och tvätten. Sen försöker jag passa på att njuta lite utav lugnet och tystnaden. Har redan fikat med en kaffe och en bit god äppelpaj som bakades i helgen. Kan tipsa om Leilas smulpajsrecept. Jag skippade dock coccosen och körde på lite mer havregryn. Hennes bakverk är verkligen feta men ack så gott. Ska man baka kan det lika gärna vara fett! Hellre en fet saftig bulle än en torr nyttig bulle hehe.



Inga kommentarer: