tisdag 2 augusti 2011

snart semester igen...

Alicia & Novis

Mysigt att få hålla i en bebis!

Middag!

Små charmtroll

Emily, Gunnar & lilla Novis


Ja igår studsade jag upp ur sängen hur pigg som helst och idag släpade jag mig upp ur sängen.... vilken skillnad. Har varit trött hela dagen och benen har varit svullna. Patrik och Alicia kom och lunchade med mig idag iaf. En jobb dag kvar sen senester igen!



Igår hade vi finbesök av Emily, Gunnar, Ossian och Nova. Alicia och Ossian var väl inte så sams i början men sen gick det över och de lekte jätte fint. Alicia var också så stolt över att ha fått hålla i Nova. Idag har vi tittat på bilderna och Alicia vill gärna titta hela tiden. Tror att hon kommer bli en bra storasyster. Hon är verkligen så gullig mot små barn. Men man vet aldrig... svartsjukan kan ju komma och då kanske man inte är så gullig längre men jag hoppas....



Vi grillade igår och vädergudarna var på vår sida!



Tack gulliga Emily & Gunnar för de fina presenterna och för att ni ville komma ut till oss. Alltid lika trevligt!

Inga kommentarer: