tisdag 16 augusti 2011

Toppen värden

Ja denna dag började tidigt då jag skulle lämna A hos mina föräldrar i Bromma i rusningstrafik. Sen tillbaka till andra sidan staden igen för läkarbesök och MVC. Läkarbesöket resulterade i ett godkännande av snitt. Ja det visste jag ju redan men men. En kallelse kommer att skickas hem. Troligen blir det 1/11. Sen över till MVC där min barnmorska blev förvånad över alla mina värden som är toppen.
+3kg sedan inskrivning
110/70 i tryck
4,6 i socker
128 i järn (förra gången 110 och jag har svårt att ta järntabletterna så jag tar dem inte så ofta!)
135/136 i hjärtljud

Sen överraskade jag mina föräldrar med koreansk mat. Har ni provat Bim Bim Bab? Supergott!

Min vän Empa tipsade om POP utförsäljning i Vällingby. Tog en tur dit med morsan. Kom därifrån med massor. Ja Empa bild kommer men orkar inte just nu. De har även Sisters och JC utförsäljning och en del NK grejer. Fyller på varje dag. Skattegårdsvägen (gatan) 130. Om ni vill fördriva lite tid i totalt kaos.

I morgon ska jag kolla pyspunkan på bilen sedan blir det en dag i aTäby hos min vän Frida. Ska bli trevligt!

Nepp nu ropar sängen<3

1 kommentar:

Om Emelie sa...

Å, skönt med så bra värden!

kram