söndag 14 augusti 2011

Underbara bror

Hej
Idag är det en lite gladare jag som skriver. Bror ringde igår och sa att han och Kittan kunde vara barnvakt om vi ville. Inte nog med det så hade han 2 stycken biljetter till en film som verkar bra. Source code.

Så vid 13.30 tiden kommer de över till oss och jag och Patrik får lite tid för bara oss. Ska äta en bit mat och som sagt gå på bio. Innan vi fick barn så var vi på bio hela tiden. Vi älskar att se film.

Nu på förmiddagen har vi varit ute. Patrik målar friggan och Alicia målade en pinne. Jag planterade en hortensia. Underbart väder idag. Känns som en fin höstdag men Patrik tycker jag är knäpp för vi är bara i mitten av Augusti så han hävdar att det är sommar....

Nu lite lunch och sen fixa lite här hemma. Lite stökigt är det.

Patrik gjorde bra ifrån sig på midnattsloppet igår. Han sprang tillsammans med mina brorsor + respektive samt med Jonas. Kul att det var så många som sprang.

Josse utmanar mig att vi ska springa nästa år.... hmmm ja vi får väl se.

Nej nu ska jag som sagt vara mitt glada vanliga jag ist för den där svackan som jag har haft i några dagar.....

Inga kommentarer: