torsdag 22 april 2010

Uppdatering

Sorry för dålig uppdatering! Nu kommer lite info från senaste veckan.
I Måndags började jag på viktväktarna. Har varit med tidigare. Första gången gick skit bra. -8kg som jag sen lyckades hålla länge. Sen har jag gjort 2 halvhjärtliga försök som bara resulterade i -2kg som jag sen gick upp igen. Denna gången är jag motiverad (så jävla skönt!!) Jag har ju gott sällskap med mig dessutom vilket är skönt. Någon att prata med.

igår var vi på Norra brunn och såg stand up med Johan Glans. Var roligt.

Skitmycket på jobbet så ikväll har jag jobbat över.

I morgon ska jag nog åka och köpa en ny vagn. De har asbra pris på Brio Race så det blir en svart med rosa sufflet ME LIKE!!

Greta har fyllt år i går (2år) Vi kunde inte komma och gratta henne så jag hoppas vi får komma i helgen. Presenten väntar =O)

Nej om man skulle gå och ta sig ett glas vatten =O) mmmmm så gott!! *S*

Inga kommentarer: