onsdag 7 april 2010

Nervös!




Idag är jag nervös! Tapetseraren ringde och frågade vilket håll han skulle sätta tapeten. Han sa att den ser lite ledsen ut åt ena hållet varpå Patrik säger att ta det andra hållet.... men jag sa till att vissa grenar hänger neråt eftersom det är en bamboo tapet. Vi gick in på hemsidan för att kolla hur den skulle sitta (men först nu och han har redan satt tapeten!) och vi är nu till 90% säkra att han har satt den åt fel håll!! Jag ville ju att den skulle hänga lite neråt..... åh *suck* vi hoppas att han ska skicka en bild under dagen och vi hoppas att det blir bra!

Nu ligger A och vilar. Hon äter typ ingenting här.... vet inte vad det är med henne och värme..... nej. Salta pinnar och Glass det går ner... men mackaroner och köttbullar gör det inte. Hon är inne i en jobbig och gullig period då allt är "mina" eller mammasch, pappasch eller bebisch eller Aiciasch.... mina bok, mammas sko osv.

Idag råkade jag armbåga henne för jag satt ¨på stolen vid bordet för att kolla något på datorn, rätt som det är så biter hon mig i sidan och min reaktion var att armbåga bakåt. Det verkade inte göra ont men fan vad ont det gjorde på mig. Hon har aldrig bitits förut!!! Jag är helt röd där hon bet mig!

Hon gör också allt för att jäklas och provosera för att testa gränser hela tiden och det är bara så så jobbigt!!!!!!!!!!!!!!!!! Nej inte den lådan, nej sa jag, nej! Då blir mamma arg, nej Alicia, nej!! busunge! Sluta.... ja så låter det mest hela tiden och hon är riktigt riktigt busig!

Inga kommentarer: