fredag 16 april 2010

Hemma idag med

Ja ryggen är betydligt bättre men vågar inte gå och jobba idag för att sitta 8 timmar är döden för min rygg. Nej stannar hemma idag med sen kommer ju helgen så då har jag några extra dagar på mig att bli helt bra. Jobb på Måndag alltså! Så jävla underbart har jag haft det!! Har inte suttit stilla mycket (eftersom ryggen gör ont då) Tagit små promenader och småfixat hemma men det har varit mycket jag inte kan göra eftersom jag inte får lyfta....

Igår hyrde jag en tjejfilm. Förstå att vara ensam hemma i 4 dagar. Ja A har gått på dagis så det har varit rena semestern det här.... visst har jag haft ont och har kvar en jobbighetskänsla i ryggen men ändå!!

I kvll kommer Andy & Kitty över. Vi ska gilla... undrar hur det ska gå i detta väder. Som tur är så är det inte jag som brukar stå vid grillen....
Entrecot med rotfrukter i ugn står på menyn. Om Katta vill så får hon självklart komma hon med..