lördag 17 april 2010

Snuvad på konfekten

Ja så känner jag mig idag. Hade prutat ner en Brio vagn från förra året. Hon som sålde skulle ha 1900kr för den men jag mailade och sa att jag kan tänka mig att betala 1200. Vi bestämde att vi skulle komma över idag och köpa den. Nu har jag fått ett mail där hon skriver att hon har tänkt till och inte vill sälja den längre. Tror hon har fått ett bättre pris av någon annan. Men då ska man väl inte säga att det är ok för det priset och bestämma tid och allt då vi ska hämta den. Nej SKIT rent ut sagt!!! *mutter*

Jaha.... ikväll har vi barnvakt, jag och Patrik ska bjuda mina föräldrar på Kho Pangang ikväll. Ska bli trevligt!

Lite börjar bli stor. Idag eller i morgon ska vi montera ner ena sidan på Alicias spjälsäng och sätta dit en stödbräda ist. Kommer bli bra då min rygg inte pallar med lyften över spjälsängen. Hoppas att hon kan komma inspringandes till oss på egen hand ist.....

Ush nu blev mina planer ändrade. Jag såg så mycket fram emot att åka och hämta vagnen idag.

Nepp nu kl. 9 ska jag ut på en välbehövd promenad all by my self!

Inga kommentarer: