torsdag 29 april 2010

Trött

Ja! Alicia sover och jag såg fram åt lite lugn och ro. Tar fram min middag och ska se Biggest lipade) som jag spelade in. Hinner sätta mig i soffan med maten och så börjar det hagla något fruktansvärt. PANG!! Hela huset skakar och inser att åskan är precis ovanför. För att skydda oss själva samt tv.n så kastar jag mig fram och stänger av. Sen när "faran" är över och jag äntligen kan njuta av min sallad så inser jag att där försvann mitt inspelade program! Skit! Idag har det varit rätt så jobbigt! En skitstor lastbil/lyftkran har spärrat vår väg mot livet. Vi har inte kunnat komma ut så enkelt ( grannarna bygger vindar!) så vi har genat över grannars tomt med vagn osv. ( var ju tvungen att handla mat) lite gnäll från mig men känner mig rätt trött. I morgon är det jobb för min del sen får vi se om vi kan henomföra våra 1.à maj planer... Patrik är ute ikväll och bowlar med några vänner så jag ska ta och SMS deklarera och bara slappa i soffan!






-- Post From My <3 iPhone

1 kommentar:

Ossian o familjen sa...

Åh, stackars :0/ Hoppas det snart går över!! Stora kramar ♥