torsdag 5 november 2009

Snart så..

Ja snart så kommer Patrik hem igen =O) Alicia och jag har saknat honom men tiden har gått rätt fort.

Alicia var inte på dagis idag. Nä moster katta kom över till oss igår. Stannade för natten och tog hand om flisan hela dagen idag.

När jag väl kom hem så ville A. inte äta. *suck* Katta skulle hem och jag hade köpt ägg (ja de var så billiga att jag inte kunde låta bli!) till mamma så vi åkte över till henne alla 3 (Katta bor ju där när hon är hemma). Mamma bjöd på mat och Alicia åt som bara den, men bara mormor fick mata och se på när Alicia åt. Snacka om att hon får sina fix idéer!

Jag bloggade om vad Alicia kan säga. Jag glömde ju: Dotta (docka) och Nane (nalle) sen innan vi åkte idag kom hon med en blöja i handen och sa: böja (blöja) och sen röt hon till som en tiger... ja vi har ju köpt Liberos up n go... och det är tigrar på dem haha....

Ja utvecklingen går fort och både jag och mamma tror att hon kommer att prata ganska så snart (mer sammanhängande) det är så roligt för Alicia gör sig verkligen förstådd! och är inte sen med att upprepa det vi säger för att lära sig. Säger jag sluta så säger hon: sua hehe..... åh vad jag älskar denna lilla trollunge! Helvild och bestämd men så söt så söt. I morse när hon vaknade 4.40 (ja då var hon ett monster men iaf) så fick jag många många pussar utav henne.... ja hon gör väl allt för att man ska vakna till...

Nu är jag trött och sängen väntar samt min bok.

I morgon ska Andy och Kitty vara barnvakt medan jag ska på tjejmiddag..... Patrik kommer nog hem före mig *S*

Tjingeling

Inga kommentarer: