torsdag 12 november 2009

Blogg blogg blogg

Jag får påtryckningar att jag inte skriver så mycket längre... men det är lite kaotiskt med att jobba över, hämta samt lämna på dagis, laga mat, städa och så hinna med träna och kompisar...

Bloggen får lite mindre utrymme i mitt liv då.

Igår fick jag svininfluensa sprutan. Vi har ju en sjuksyrra i och med att vi har en skola i verksamheten. Så det var bara att gå dit ... ingen kö haha. så skönt men har lite ont i armen idag.

Idag blir det träning. Har inte tränat på en vecka så jag ska iväg på ett värstingpass som är 1,5 timme långt =O)

Jag har börjat med GI och det går skitbra (harkel med vissa undantag hehe) Men jag äter inte bröd till frulle längre näää nu är det ägg, keso, bacon, sallad ja diverse saker...

1 månad kvar till Thailand. Ska bli skönt men det är blandade känslor.... undrar hur det kommer att bli att åka så långt med en sån liten osv.

Lite uppdatering. Ska kolla om jag har lite bilder att lägga ut med... minneskortet är fullt måste tömma kameran bara.

Tjingeling

Inga kommentarer: